Uusi päivä taas. Pitäisi työjuttuja tehdä. Ilmeisesti blogistani on muodostumassa jonkunnäköinen nettipäiväkirja.

Voisin muutaman sanan itsestäni höpistä. Olen reilu parikymppinen opiskelijapoika pääkaupunkiseudulta. Asun avovaimoni kanssa mukavassa asunnossa. Elämäni tuntuisi olevan kaikin puolin kohdallaan. Olen kohtalaisen urheilullinen, mukavuudenhaluinen ihminen. Vanhempani eivät ole eronneet, minua ei ole potkittu päähän ja olenkin aika tylsä ja tavallinen. Tytöt pitävät minua söpönä ja näytänkin varmaan paria vuotta nuoremmalta, mitä oikeasti olen.

Huomenna vappuaattona on vielä haastavin koulujuttu aamulla, mitä tähän asti on ollut. Sen jälkeen heti pommakkipullo auki ja aurinkoon pussikaljalle. :)

Mitä vappuna vois tehdä:

  1. Juoda kuohuviiniä
  2. Juoda kaljaa
  3. Juoda lonkeroa
  4. Mennä kattomaan Mantan lakitus
  5. Juoda lisää kuohuviiniä
  6. Tietty nauttia hyvästä seurasta

Tuleeko muille jotain mieleen?